awien

awien
..Alamache..

Saturday, July 10, 2010

sifat kebudak-budakkan kau menjelikkan...

hemm...
aku xtaw la kalau nie ade lah 1 kesilapan...
menyanyangi mu...
yg memiliki sifat kebudak-budakkan..
aku letih..penat nk layan kerenah kau...
aku sendiri memerlukan seorg yg boleh jage aku...
kau sendiri pn xleh nk jage diri kau..cm ner???...
kau marah aku..perli aku depan org....
kau penah x pikir..aku suker ker x???...
sekarang aku rase ko dah berubah..mane kau yg dulu..baek..
sekarang aku ckp skit nk marah...letih la cm nie...
aku ingat boleh bertahan..tp x...makin hari makin teruk perangai kau...
aku rimas..asl aku xbls msg ko..ade jer yg ko nk ckp kn..curang lah..what everlah...
hye...aku pn nk berkawan jugak...huh!...
skang bg aku masa..pk ape yg terbaik..

No comments:

Post a Comment