awien

awien
..Alamache..

Monday, September 20, 2010


Ini my family...Hasrol,Mak,Abah & Aku...dpagi raye...bergambor...
yg si baju ijau to anak buah aku Irdina Qaisara..Si comel kesayangan aku...
sebelah nye plak Haziq Irsyad..Si hero kesayangan aku..
time nie dina kene pakse bergambor..to yg muke sememey jer..
nengok haziq..cool jer dina..

yg baju itam to pulak cm biase la..kezen aku..ijon
dia nie asl aku nkl bergambor mesti dia ade..kemane saje..huh!..
menyibok kn?..
sebelah nye plak..hasrol..dah lazim
dgn kemachoan nye..<bajet jer to menyampah aku>
asl nk bergambor tunjuk muke jambu..jambu ker??
yg senget too akak aku no 5..
to lagi la..ayu kate nye..ayu ker??
dia jer yg buat gambor xcantik..itam baju nye???
lari teman toll!..
haa..yg baju merah to si cantik itam manis...ekekkeke


sesi bergambor...yg single2 jer..yg belakang xterkecuali!..
nengok...baju itam..huh!..xcantikk..lari tema!..

No comments:

Post a Comment